Svarbi informacija!
Prekės grąžinimas
Mes turime 14 dienų grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad nuo prekės gavimo turite 14 dienų pateikti prašymą grąžinti.
Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti tokios pat būklės, kokios ją gavote, nedėvėta arba nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Taip pat reikės pirkimo kvito arba įrodymo.
Jei jūsų grąžinimas bus priimtas, atsiųsime jums grąžinimo siuntimo etiketę, taip pat instrukcijas, kaip ir kur išsiųsti pakuotę. Prekės, išsiųstos mums prieš tai nepaprašius grąžinti, nepriimamos.
Jei prekė nebus pažeista ir ją norėsite grąžinti dėl kitų priežasčių, už siuntimą atgal teks susimokėti iš savo lėšų.
Norėdami pradėti grąžinimą, galite susisiekti su mumis adresu laputeshelp@gmail.com.
Žala ir problemos
Gavę užsakymą apžiūrėkite ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė yra brokuota, sugadinta ar gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją ištaisyti.
Deja, išparduodomų prekių ar dovanų kortelių grąžinti negalime.
Grąžinamos lėšos
Kai tik gausime ir patikrinsime jūsų grąžinimą, pranešime jums, ar pinigų grąžinimas buvo patvirtintas, ar ne.
Jei bus patvirtinta, per 10 darbo dienų jums bus automatiškai grąžintos lėšos naudojant pradinį mokėjimo metodą.
Atminkite, kad gali šiek tiek užtrukti, kol jūsų bankas arba kredito kortelę išdavusi įmonė apdoros ir paskelbs lėšų grąžinimą.
Jei nuo jūsų grąžinimo patvirtinimo praėjo daugiau nei 15 darbo dienų, susisiekite su mumis adresu laputeshelp@gmail.com.